Makluman!(:

Hy All... Di sini ialah blog citer Star yang baru ;D Hope citer star akan lebih menarik kali ini.... Tolong c;oment yerr ;)

Btw, Star akan post citer Forever N' Always 1 mungkin selepas Star balik dari Japan.. kalau sempat Star akan buat sebelum star ke japan.. hehe sebenarnya star pun nak buat blog tuk citer fantasi tpi star malas :P

Ni citer starlight tears

Sunday 4 July 2010

The Way U are

KERETA Yumi sudah tiba ke sekolah, dia melihat kawannya Michiyo dan Miyako menunggu depan dewan sekolah.

"Hoi! Kamu buat ape ha?" Yumi cuba mengejuti mereka berdua.

"Apa hoi hoi! Kami sedang menunggu kau la!" kata Miyako. Michiyo hanya ketawa.

"Oh hehehehehehe. Ye la tu." Yumi , Miyako dan Michiyo terus pergi ke kelas mereka.

"Dengar kata kelas kita ada pelajar baru ye?" tanya Michiyo.

"Bukan pelajar baru, dia tu cuma akhir sekolah." jawab Miyako

"Yang bernama Tadoyashi tu ke?" Yumi menyampuk. Miyako mengangguk.


"Eh, baru kita bertiga je datang?" tanya Michiyo lagi.

"Ye lah, eh kan baru kita je datang, jom melihat Yumi menari" Miyako menolak Yumi.

"Apa? Kau gila ke? Malas la aku nak menari!" Yumi beteriak.

"Alaa, tolongla" Michiyo merayu.

"Baiklah! Tapi muzik?" Yumi cuba nak mengelak. Tiba - tiba dia mendengar lagu 'The Way U Are - TVXQ'. Dia menoleh, rupanya Miyako membawa mp3.

Yumi pun menari. Tiba - tiba dia mereka mendengar suara tepukan dari luar jendela. Mashiro ketawa sambil menepuk.

"Cantik cantik! Bagus bagus!" teriak Mashiro.

"Eh kau diamla!" Yumi beteriak.

"Eh, tu sape?" tanya Miyako melihat lelaki yang berdiri sebelah Mashiro.

"Oh, ni pelajar baru Tadoyashi."

"Aku tadoyashi dan tarian perempuan tu tak menarik. Nak pengsan aku melihat!" gurau Tadoyashi. Yumi terus berlari keluar jendela menendang Tadoyashi.

"Ops, Yashi, kau terlepas kata!" teriak Mashiro.

"Sekali lagi kau kata macamtu, tak sengan aku nak bunuh awak tau!" Yumi terus menumbuk Tadoyashi.

"Ah aduh sakitla! Baiklah aku minta maaf!!! Aku gurau je.." teriak Tadoyashi kesakitan. Michiyo dan Miyako terus keluar menarik Yumi.

"Ingat apa aku kata!" teriak Yumi.

"Yumi... sudah sudah!" Michiyo menarik Yumi ke kelas.


"SAKIT betul la!" teriak Tadoyashi.

"Itulah kau... Yumi tu jenisnya sekiranya kita kata tak baik tentang dia tentu dia buli kita.." Mashiro.

"Ganas betul..."

Tiba - tiba lonceng berbunyi, mereka pun balik semula ke kelas.

"Perkenalkan.. Ini Mizhashi Tadoyahi. Dia baru je balik dari Seoul, Korea dan dia sudah kembali ke Japan... Tadoyashi tolong duduk sebelah Yumi" kata cikgu mereka.

"APAA? Sebelah Yumi? Takde tempat duduk lain ke?" tanya Tadoyashi. Cikgu hanya mengelengkan kepala. Akhirnya terpaksa jugak Tadoyashi duduk sebelah Yumi.

"Kau lagi..." Yumi mengeluh.

"So? Kau bodoh!" Tadoyashi terlepas kata. Yumi menarik baju Tadoyashi.

"Apa kau kata?"

"Ah takde... Aku kata kau pintar..." Yumi melepaskan tangannya dari baju Tadoyashi.

Apabila rehat bermula, Tadoyashi terlihat Yumi duduk sendiri. Tadoyashi hendak membalas Yumi. Dia pun memulakan satu rancangan...

Michiyo dan Miyako duduk sebelah Yumi. Mereka duduk dan makan bersama.

"Eh dengar kata Yuri sudah ada boyfriend baru ye?" tanya Michiyo.

"Entah... Macamla aku tahu. Dia tu kan cantik, terkenal... Sudah tentu lah banyak boyfriend!" kata Yumi.

Sesudah mereka makan, mereka pun balik ke kelas. Tiba - tiba Yumi di sembur air.

"ARGHH! Siapa buat ne!?" teriak Yumi. Michiyo dan Miyako menggeleng kepala.

"Aku! Ada masalah?" mereka bertiga menoleh. Rupanya itu adalah angkara Tadoyashi.

"Kau lagi!" teriak Yumi.

"Ya... Haha" jawab Tadoyashi. Tadoyashi menolak meja dan kerusi Yumi. Dia ketawa dan menoleh ke arah Yumi. Dia senyum sinis.

"Eee, benci betul aku! Nanti kau Tadoyashi! Kau akan merasai pembalasan aku! Arghh" kata Yumi. Geram sungguh dia melihat Tadoyashi tu..

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online