Makluman!(:

Hy All... Di sini ialah blog citer Star yang baru ;D Hope citer star akan lebih menarik kali ini.... Tolong c;oment yerr ;)

Btw, Star akan post citer Forever N' Always 1 mungkin selepas Star balik dari Japan.. kalau sempat Star akan buat sebelum star ke japan.. hehe sebenarnya star pun nak buat blog tuk citer fantasi tpi star malas :P

Ni citer starlight tears

Friday 2 July 2010

The Way U are's prologue

Cerita ini mengisahkan tentang seorang perempuan yang pandai menari yang selalu berkelahi dengan seorang lelaki yang paling kacak. Siapa sangka mereka berdua boleh menjadi satu pasangan...


Shinozuka Yumi -:

"Hobi aku ialah suka menari rap. Ya, dari kecil aku suka mendengar lagu rap dan selalu melihat video tarian rap. Sehingga suatu hari aku pun coba untuk belajar menari rap di sebuah kelas. Sampai di sekolah pun aku menari dan banyak kawan aku yang mengatakan aku sudah hilang akal. Haha!! Tapi aku harap aku akan dapat kekasih yang pandai menyanyi rap =P Selain rap aku pun belajar karate..."

Mizhashi Tadayashi -:

"Aku sangat suka menyanyi dan menari, walaupun aku memang tidak tahu menari. Tapi aku selalu melihat video tarian terutamanya tarian rap. Walaupun aku suka menyanyi, tapi aku tidak suka menyanyi depan kawan - kawan aku. Entah, malu rasanya. Hehe. Kalau boleh aku ingin mendapat kekasih yang pandai menari... Haha itulah yang aku harap dari dahulu..."

Nakashima Masahiro -:

"Aku kenal Yumi sejak dari kecil lagi. Memang hobi dia tu suka menari rap. Dahulu sampai aku pun tak tahan melihat dia menari. Tetapi sejak dia masuk ke kelas tarian tariannya semakin bagus, tetapi sayangnya dia belajar menari hanya untuk tiga bulan sahaja. Dan diam - diam aku menyukai Yumi... Hehehehe..."

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online